Ett till i samlingen.

Jag har hittat ett monopol spel jag vill ha. Vi är ju riktiga spelnördar och vi (eller jag) samlar ju på monopolspel. Hittills har jag 8st olika monopol. Häromkvällen när jag satt o surfade runt så hittade jag det snyggaste hittills. =P



Nightmare before Christmas!! Jag bara fullkomligt älskar det och vill ha det nu! Sen fanns det ju lite andra roliga som jag med vill ha.



Nintendo är ju lite kul med.

Det är faktiskt inte samma regler på alla Monopol, det är det som gör det lite roligt. Det brukar oftast vara nåt som skiljer sig lite grann. Grundreglerna är ju densamma.

Det är så kul med spel. =)

Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

haha visste inte att det fanns fler versioner en ett ens =)

2011-02-28 @ 15:36:49
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Linda

Spelkväll snart då?!



Åh, vart hittade du det första?

Shit vilken lika smak vi har, i ett annat liv måste vi varit tvillingar? Köpte Simpson monopolet för ett tag sen, den hade fan inga pengar utan kort, haha man drar de i en kortläsare. Kul första gången men sen saknar man alla pengarna att prassla med!



Jätte spännande att följa huset och dess bygge! Extra kul med MJ rummet med - längtar redan, kul vi ska ha! (:



PUSS

2011-03-02 @ 04:18:35
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback