En månad idag.

Idag har jag vart rökfri i en månad. =)



Det har gått förvånansvärt bra både för mig och för Linus. Vi har slutat helt utan hjälmedel, dvs nicorette lr nåt dyligt. Vi slutade helt enkelt att köpa ett nytt paket cigg efter nyår. Linus slutade nyårsdagen och jag slutade den 4. Det har verkligen gått galant, och jag tror för att denna gång hade vi ju verkligen bestämt oss.

Ingen av oss tror på nikotinplåster, tuggummin lr något annat. Vi båda tror att det är att byta ut ett beroende mot ett annat. Jag ska inte säga att det inte var jobbigt de första dagarna, för det var det. Men med lite vilja av stål o jävlar anamma.

Jag är så stolt både över Linus och mig själv. =)


Jessi


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är med stolt över er! (:

2011-02-04 @ 20:46:09
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback