Dregens rum.

Såg ni på "Ett rum för en stjärna" i måndags? Simon & Thomas ska inreda ett slott och de gör varje rum efter en stjärna. I måndags var det Dregen från Backyard Babies som fick ett rum.  Dregen är en rätt cool person och avsnittet var rätt kul att kolla på faktiskt. Framför allt så tycker jag rummet blev skitsnyggt och jag fick en massa inspiration därifrån till kontoret.



Kanske lite för mycket orange för min smak, men det blev häftigt. Framför allt så tyckte jag golvlampan bakom dregen där var riktigt snygg o den skulle passa in jättebra i rummet.

Idag så hittade jag den lampan på nätet och den var inte alls så dyr som jag trodde den skulle vara, för att ha vart med i ett inredningsprogram.



Fanns även taklampa och bordslampa med. Blir perfekt! Sen hittade jag även en ful/snygg lampa till mitt Michael Jackson rum.



Som sagt så tycker jag denna är lite ful/snygg, men det kommer nog bli snyggt där inne eftersom att allt kommer att vara svart o vitt. Jag gillar när det finns en liten form av färgklick.


Nu sitter jag och tittar på nåt som heter "byggfällan" med Rene Nyberg, men det är ju precis som Fuskbyggarna.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback