Bröllop.

Jag sitter o bläddrar i en bröllopstidning som jag tog från jobbet häromdagen.Sen började jag gå in på en massa olika sidor med bröllopsklänningar. NEJ, vi ska inte gifta oss. Jag tycker bara det är kul att fantisera lite. Vi kommer säkert göra det framöver, men det dröjer nog faktiskt några år till. Det kostar ju det med.

Jag hittade min drömklänning på nätet. En sån här vill jag ha den dagen vi gifter oss.


Fy vad den är snygg. En riktig Jessiklänning. =) Jag längtar tills den dagen och jag önskar jag kunde vinna en mindre förmögenhet på lotto lr nåt. För jag vill ha ett stort bröllop. =)


Jessi


Kommentarer
Postat av: Tina

Den var verkligen jättefin! (:



Jag vet inte om du får mina kommentarer???? får väl fråga på fejjan isf.. de kommer aldrig med. ): Har skickat flera stycken nu. q:

2011-02-14 @ 00:17:47
Postat av: Anonym

ååååååhhhh fy helvete vad snygg den va!! Det e verkligen du! Nästan så att det e Jag oxå haha:)

Jag ser verkligen fram emot bröllop! Ni e det ultimata radarparet! Kärlek till er<3

2011-02-14 @ 09:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback