Äntligen överens.

Nu är vi överens om kaklet i köket. Linus ville ha stavmosaik, men det ville inte jag ha. Men jag sa att han fick det ändå eftersom jag fick som jag ville i badrummet. Men så kom han hem en dag och har hittat ett nytt kakel som han tycker var snyggare. Han hade sett på en husblogg om ett par som hade gjort sitt kök. Och jag var glad bara det inte var stavmosaiken, för den tycker jag verkligen inte är snygg. Men detta tyckte jag faktiskt var skitsnyggt.



Ett svart matt kakel med vit fog.



Riktigt snyggt kök tycker jag. Jag sa att jag med ville ha en ljuskrona i köket, men det fick jag inte. =P
Nu ska vi bara hitta det kaklet någonstans, men det borde inte vara så svårt. Vi har ju en del kakelbutiker här nere.


Jessi

Kommentarer
Postat av: Tina

Fan vilket snyggt kök!! Jag letar också kök till vårt kommande hus. q: Vilka kök har älvsbyhus som standard?

2011-02-14 @ 00:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback