Ankor i duschen.

Vi har setat på nätet och letat duschhörn. Jag vill inte ha ett i klarglas, utan lite eller helt frostat. Gärna med något mönster. Det tycker jag är rätt snyggt och det skulle bli fint i badrummet. Jag satt och surfade och fick se en rätt rolig duschhörna. Jag ropade till Linus att jag hade hittat den Perfekta duschhörnan och att jag hade beställt den så att vi inte skulle riskera att den tog slut.

Han blev lite vit i ansiktet när jag hade denna uppe. Hahahaha!




Han blev mycket lättad när han förstod att jag bara skojade med honom. Men det hade vart lite kul att ha en sån duschhörna i badrummet. Undrar vad folk hade sagt när de såg denna? =P


Men däremot ska jag klicka hem två sådana stolar:



Jag hade ju tänkt mig två st fåtöljer i ett hörn, men tänkte jag skulle ha två sådana ist då jag har räknat ut att det inte finns så mkt plats, plus att de fåtöljerna jag vill ha kostar 34.000kr styck.
Inte riktigt min plånbok. O sen när jag har två katter med som antagligen hade satt en klo lr två i dom. Så det blir ungefär 33.200kr billigare o ta stolarna ist.

Sen tror jag det blir snyggt. Nu vet jag ju hur jag ska ha det! =)


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback