Alla <3 dag.

Hade ni en bra o mysig alla hjärtans dag igår? Det hade jag. Jag jobbade 10-17 igår men vi myste när jag kom hem. Planen var att vi skulle gå ut o äta på vår favorit kinarestaurang Soya. Men nöt ett och två tänkte ju inte på att vi kanske skulle boka bord. Så Linus ringde ner igår på dagen och det var ju givetvis fullt. MEN det blir vad man gör det till eller hur?



Detta stod på bordet när jag kom hem från jobbet igår. =) Molly är ruskigt intresserad av de spröna som sticker ut från blommorna. Det som står längst till höger fick Linus av mig. =)



Vi gjorde oss vår favorit rätt. Kräftstjärts toast. Sjukt gott. =)



Självklart glömdes inte kissarna bort. De fick ett nytt underlägg, en ny torrfoder skål. Och deras favorit, tonfisk. =P Visst är jag seriös som formade den som ett hjärta? =P Ett hjärta till mina små hjärtan.



Molly blev lite förbannad för att hon hade lyckats peta i sin pipis i vattenskålen. Ett jäkla liv blev det. Ser ni i bakgrunden vad hon har tagit sönder?



Här är bildbevis på att Linus med daltar med katterna. Här sitter han o borstar "Husses kisse". =P


Ne nu måste jag sticka till jobbet, klockan är mycket. =)


Jessi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback