14 timmar kvar!

Ja ni nu är det bara 14 timmar kvar tills de börjar montera huset!! woohoo! Delar till huset har ju redan kommit. Inte alla dock, men många. Vi var där ute en sväng idag o jag tog massa bilder som vanligt. Låter de tala för sig själva. =)



Vi mätte ut all cellplast så det räckte o sen la vi det under balkarna så det inte skulle blåsa bort. För er som inte vet så är Cellplast ett annat ord för frigolit och det används till att isolera grunden. De stora cellplastbitarna går ju inte genom krypluckan till grunden. O eftersom de monterar upp huset imorrn så måste ju de redan ligga i grunden.



Medans vi stod där ute och höll på kom en JÄTTESTOR lastbil med lite grejer till oss! Den var verkligen Huge alltså! =P



Tummen upp med sopborsten i högsta hugg!!! =) Haha jag är så snygg med de tre ton kläder jag har på mig.



Där lassar de ur delar till vårt garage. =D

Det var allt för mig just nu. Vi ska vara där ute kl 07 imorrn bitti, så det lär ju bli en massa bilder tagna då. Men nu är det verkligen nära alltså. Nästan lite nervös. =)

Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

Gör ni mkt själva när det gäller husbygget, eller hur funkar det??

2011-02-28 @ 21:14:50
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback