Världens sämsta dag.

Imorse gick jag upp vid 7, duschade, gjorde mig iordning o ut me fnaskis. Jag började jobba kl 10 o fnaskis hade tid hos sin frisör kl 10 me. Så planen var att åka strax efter nio för att hinna lämna av honom innan jobbet.

Jag mådde lite konstigt imorse, men jag tänkte att det kanske satt i efter söndagen. Sen vid kvart i nio började jag må jätte jätte illa, o det var bara o springa o hänga sig över toan. Hej magsjuka!!

Det var som att trycka på en knapp o jag hängde över toan halva dan. Jag mådde illa redan igår men jag tänkte att jag antagligen hade fått i mig nåt olämpligt från julbordet, för jag blir inte illamående dagen efter. Inte ens när jag är riktigt bakis.

Nu på kvällen har det vart liiite bättre. Jag har fått i mig en smörgås o tre skumtomtar. Det är allt sen kl 7 imorse. Så ni kan ju gissa vad mitt magsår tycker om detta. Smärta Ab! Liiiite synd tycker jag om mig själv för jag har vilken annan sjukdom som helst hellre än magsjuka.

En liten sol blev det idag när Linus hade hämtat posten o jag fick ett superfint julkort från mina favoriter i Göteborg. Det gjorde min gråa dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback