Julafton del 2.

Idag var det dags för del två av vårat julfirande. Så vi gick upp tidigt idag för att komma iväg till Jönköping skaplig tid. Vi var sååå himla trötta idag men piggnade till när familjen kom. Ist för att någon ska ställa sig o laga julmat så brukar vi beställa något ifrån nåt ställe som har öppet.

Idag blev det exotisk planka, det är så himla bra för det finns nåt för alla och det är så smidigt att bara ta av plasten i hugga in. Speciellt när vi är 13 st. Vi har haft det ybermysigt och jag o Linda fick till ett sjuhelsikes dessertbord.

Jag tror alla var nöjda med kvällen och sina klappar. Jag & Linus är så himlans nöjda över dessa två dagar så det finns inte. Vi har världens bästa familjer!!! <3 ooh jag längtar redan till nästa jul!!

Tänkte testa o lägga upp lite bilder idag med, får se om det ballar ur som det gjorde två gånger igår o det blev maaaassa bilder. Inte coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback