Julafton del 1.

Jaa nu är del ett av julfirandet över för detta år. Del två blir imorrn hemma hos oss med fam Eek.

Vi har haft en helt toppen dag, perfekt julafton! Vi åt ju mat vid ett, kollade Kalle Anka vid tre o sen var det paketöppning! =) jag är supernöjd över de fina klapparna jag fick!! Hem o baka säger jag bara!

Sen vi flyttade till huset har jag börjat tycka det är kul att baka o exprimentera lite. Antagligen för att vi har bra ugn o ytorna. Så jag fick en elvisp på ställ. Bara att dra på och så hinner man göra annat under tiden den vispar. =) den har jag önskat mig rätt länge så jag blev jätteglad.

Jag fick även en muffinmaker. Den ska bli riktigt intressant att testa. Jag kanske tom ska testa mig på cupcakes??? Får se där... Sen har jag fått mysiga tofflor, cd-skivor, filmer, presentkort på Ikea o H&M...em... Jag kommer inte ihåg mer. =P igår var vi ju hos Sandra o där fick vi ett jätte fint kort på Alli o TP. =). Hur som helst, så är jag mer än nöjd!

Nu blir det sova, vi åker ju som sagt hem tidigt imorrn för firande nr 2. Hoppas ni alla haft en lika mysig jul som jag haft. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback