Jobb nr 3.

Ja idag har jag börjat på ett nytt jobb. =) så nu har jag tre st jobb, kanske ska skaffa fyra?? Skämt åsido. Jag hade sån sablans tur igår. I söndags så messade Camilla från Scandic o sa att det inte fanns några tider i veckan. Helt nere blev jag för det innebar ledigt i tre veckor, och jag får ju inte in några pengar av att vara ledig. Plus att jag är inte gjord för att vara hemmafru. Jag VILL jobba. =) jag trivs på mina arbeten.

Men december månad är lugn på Scandic o det är samma visa varje år. Jobb nr 2, Elmia har ju inte heller nåt nu under denna månad då det inte är några mässor.

Sen igårkväll fick jag ett telefonsamtal från restaurangchefen nere på Spira. Spira är ett jätteflådigt, maffigt konserthus som har byggts detta år o öppnade i november. Han sa att det fanns tider för mig denna v och nästa om jag ville ha! Yeeeei!! Så idag var min första dag o jag ska jobba ons, tors denna v med. Heeelt slut var jag efter passet o jag somnade så fort jag satte mig i soffan hemma.

Nu blir det sova så jag orkar dagen imorrn med. =)
Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback