Gott Nytt År!

Idag tog jag o fnaskis sovmorgon till kl 10. Var hur skönt som helst. Vi har precis kommit in från promenixen och vilket väder det är ute!! Helt underbart! Sånna här dagar kan jag gå hur långt som helst, fnaskis med för den delen.

Dock känns det inte som nyårsafton idag. Sista dagen på året. Har ni några nyårslöften?? Jag har inga alls. Jag hade ett förra året, o det var ju att sluta röka! Vilket jag gjorde! Det var inte det lättaste o många humörsvängningar blev det. Faktiskt bland det svåraste jag gjort. Både jag o Linus slutade helt tvärt. Utan några hjälpmedel. Men det funkade o jag är otroligt stolt över mig själv o Linus! =)

Nu blir det lite färg i håret sen ska fnaskis åka till pappa "moffa" o sova där inatt. Det blir bäst o lugnast så ifall han är rädd för raketerna. =)

Ha ett himla gott nytt år o va försiktiga med raketerna!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Gott nytt år!

2012-01-01 @ 20:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback