Fredagsmys!

Idag är det fredagsmys!! Och även Allis två-årsdag!! Woho! Ett STORT grattis till mitt gudbarn! Tiden går liite för fort, alldeles för fort för att jag ska hänga med. Hon fick presenter av mig redan förra helgen eftersom jag inte visste att jag skulle upp nu. Jag tror och hoppas att det var bra presenter. =)

Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket. Jag o mamma var en sväng nere i Okles "centrum" för att handla lite mat o alkohol. Sen åkte vi till mormor och fikade en stund. Mamma fyllde ju år igår så hon fick lite paket. =)

Vi har precis ätit middag och ska nu mysa till en film i soffan. Fnaskis har vart på sitt mysigaste humör idag. Mysmys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback