Dan före dopparedan.

Godmorgon allihopa. Inatt är första natten sen i tis som jag har sovit bra. Är fortfarande lite trött men det är nog för att jag ligger efter med lite sömn.

Kräksjukan är över. Det gick över rätt fort. Tack Gud för det! Men mitt magsår gick ju upp när jag inte fick i mig nån mat så nu har jag världens magont ist. Det är bara gilla läget. Igår bakade jag lite gott inför julafton. Det blev inga avancerade saker då energin inte var på topp.

Men det blev skumtomtefudge, snickerskaka och pepparkakscheesecake med vit choklad. Den sistnämnda har jag höga förväntningar på. =P

Idag bär det även av upp till Oxelösund och hem till mamma där vi ska fira julen. Mys! Jag gillar verkligen att va där i deras nya hus. Det är så mysigt. De flyttade ju nästan samtidigt som vi gjorde så det blir första julen där. =)

Jag älskar Julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback