Bloggstopp.

Nu har det blivit lite av en bloggpaus igen. Det går i perioder.. Förra veckan var ju fullt upp varje dag så då hade jag varken tiden eller orken att blogga. Nu i veckan som kommer blir det likadant. Jag ska jobba på Spira denna vecka med. Långpanna tis,ons o tors. O fredag åker vi hem till mamma i Oxelösund.

Var på julbord med jobbet igår på Harrys. Jag tyckte det var jättebra och det är kul att göra nåt utanför jobbet. Även om alla är galna och bilderna antagligen inte ska visas offentligt. Ha ha! Sen var det ju restaurangfest me så det var ju som en vanlig krogkväll. Men vid halv ett var jag den enda kvar från Scandic gänget. Helt alena. Men jag var inte beredd på att åka hem.

Men det var ju som sagt restaurangfest så jag hittade jättemycket folk jag kände. Tiden rann på o helt plötsligt stängde det. Jag hade hur kul som helst, o det känns idag. =P men det var det värt. .=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback