När man har semester så får man sitta vid ...

img_4572 (MMS)

När man har semester så får man sitta vid bordet på Sibylla och äta strips. Fnaskis är ybernöjd med sin semester, men så himla trött. Vi är nöjda vi med och stugorna är verkligen perfekta där. Jag ser lite sliten ut på bilden o det beror på att jag är det med. Vaknade upp med ond hals, tjock näsa, onda bihålor o huvudvärk. Det känns som att mitt huvud väger 70kg. Jag hoppas jag blir bättre tills imorrn och att det bara är nåt kortvarigt. Hur har ni läsare haft det i helgen? Vad har ni gjort! Berätta. =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Awesome blogg !

Haft en bra dag ???

2011-08-28 @ 14:35:11
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback