Jisses.

Jisses vad läsare jag får när jag skriver mina "lätta-på-hjärtat-inlägg" =P Kanske får skriva lite fler sånna. =P

Vi sitter o kollar på tv, det har inte jag gjort sen the big 4 sändes live från ullevi. Det var ett tag sen, så nu sitter man bara o irriterar sig på reklamen. hahaha.. denna jäkla reklam. Men iaf, vi kollar på true talent som går på trean. Ett nytt sångprogram. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det än, måste nog titta några fler gånger.

I helgen åker vi o fam Eek till Västervik. Ska bli supermys och roligt att komma iväg lite.

Jag är så trött att jag nästan somnar sittandes här i soffan, får bli att gå o lägga sig i sängen o slå på ett c.s.i avsnitt. Upp tidigt imorrn igen!


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback