Göteborg 4-6 aug.

Ja i början av denna månaden så tog jag o hjärtat mitt en tripp ner till Göteborg. Vi kände att vi behövde komma bort lite från alla "måsten" kring huset. Det har vart rätt mycket hela året känns det som och det är inte över på långa vägar. så för att kunna koppla av helt kände vi att vi var tvungna att åka bort. Göteborg blev vårt val av destination och vi valde att bo på Scandic Rubinen som ligger mitt på avenyn. Vi får ju bo lite billigare om vi väljer Scandic. =P

                            





               


Jag O Linus hade inga planer alls i götet. När vi kom ner på torsdagen så tog vi en promenad längs avenyn o gick in på några ställen o tog en öl. Vi gick även till Jimmys jobb och hälsade på honom. På fredagen kom mor min o Tessan ner för att gå på Liseberg med oss. Vi var där verkligen heeela dagen och det blev lite blött då vi åkte Kolorado o Flumride några gånger.
På Lördagen träffade vi Jimmy & Peter för en lunch o en sväng på stan, för att efter det åka till Borås o Linda & Koffe.
Det var riktiga supermysiga dagar och vi behövde verkligen de dagarna.

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback