Ensamkväll.

Idag började Linus jobba efter sin semester, han hade sån himla jobbångest innan han stack. Speciellt då jag är hemma idag. =) Mitt huvud är nog 20kg lättare idag och jag har inte vart så jättehängig idag. Har till och med gått lite längre promenader med fnaskis idag. Halsen gör fortfarande ont men så länge det bara är det så är det ju lugnt att gå o jobba. vilket jag ska göra imorrn.

Men idag har det verkligen vart skönt att ha lite ensamtid med djuren o tv:n.. =P Lite gott hade jag laddat upp med:



Naturgodis o iste. MM MM MM! Jag älskar verkligen naturgodis, ibland tycker jag faktiskt det är 10 ggr godare än vanligt godis o äter hellre det. Cashewnötterna är godast, men jag håller nog på att bli allergisk mot dem. Kul. Men så länge jag inte dör av det tänker jag äta dem. MM MM MM!!!

Har setat o sorterat lite bilder på datorn med från denna sommar. Tog lite tid o många bilder har det blivit, får nog lägga upp varje "händelse" för sig här i bloggen.

Sen skulle jag vilja göra om min bloggdesign. Men jag får ju inte till det där.... hmmmm....


Jessi

Kommentarer
Postat av: Catrin

Mums! Älskar sourcream cashewnötterna!

2011-08-31 @ 19:27:19
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback