Tapetsering pågår.

Denna dag har vart effektiv. Vi har vart till sortergården två vändor med skräp o fått bort det mesta. Sen kom Pernilla och påbörjade tapetseringen.



Detta är sovrummet. =)



Denna var hon nästan färdig med innan vi åkte. Jag bara älskar den. De bruna fula listerna ska bort och ersättas med vita. Det ska bli spännande att åka ut imorrn o kolla det färdiga resultatet för hon ska sätta upp två fondväggar till. Snabbt som tusan går det. =)



Jag har satt upp ett väggord idag. =)



Så ser det ut, fint va? =)



I badrummet har de nu lagt dit golvvärmen och flytspacklat. =)

Nu ska jag försöka vila lite innan det är dags för jobb. Det är två mässor samtidigt nu så vi har en hel del att göra. Igår skulle jag sluta kl 22, men kom hem vid 02.. O det lär ju bli likadant idag med. Men Linus är lite bitter just nu för han försöker osså vila, men det går inte så himla bra pga detta:



Fnaskis ligger o YBER snarkar. Det vibrerar i hela soffan. Att det kan komma så mycket ljud från en sån liten hund. hahahaha. O där är jag just nu o skriver på detta inlägg. =P

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback