Nästintill färdigt!

Badrummet är nu färdigt med allt kakel, klinkers o fog. Det enda som saknas nu är badrumsmöblerna. Och idag kom jag faktiskt ihåg att ta med mig kameran, men killen som höll på med fogen just då tyckte jag skulle vänta tills det var rent o han hade städat färdigt. Men det tyckte inte jag så jag tog kort på ett skitigt badrum. =)



Så här blev det. Mörkt klinkers med svart fog. Bilden gör sig inte riktigt rättvisa då det är ett mönster i golvet som är svårt att få på bild.




Där kommer duschhörnet och toaletten vara. VI fick ta mindre plattor där duschen ska stå för att det skulle bli ett bra fall till golvbrunnen.



Ja det var alla bilder som jag tog där ute idag. Får se när det kommer fler. =)

Nu ska jag sova, ska till jobbet o äta hotellfrukost med mor min kl 8. MM MM MM!! =D

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback