Mitt sista...

Ja detta är mitt sista blogginlägg på ett tag. =P Needå, men vet inte riktigt när jag kommer att få tillgång till internet i det nya huset så jag får se när det kommer ett till inlägg. Ikväll ska jag sova alldeles ensam i huset. Linus jobbar o Putte sover hos farmor. Jag har iof kissarna men jag har en känsla av att de båda kommer ligga under sängen när vi kommit ut dit.

De är fortfarande inte färdiga med badrummen, jag känner mig lite frustrerad. MEN jag har en toalett nu så jag är nöjd. Mamma är fortfarande kvar här o vi städar det sista i lägenheten inför slutbesiktningen imorgon. Så jag hoppas att allt går bra på den.



De har påbörjat monteringen av möblerna. =) Jag älskar vårt dubbelhandfat. =D



Duschhörnet är på plats. Det är faktiskt mönstrat, men det var svårt att få en bra bild på det. Men längst ner ser ni lite grann hur det är mönstrat. Det är som Lianer på det. Super snyggt!



Sen har vi ätit min favorit tårta idag. Citron & Hallon. Dels för att det blir första natten i huset, men framför allt för att fira att jag haft mitt körkort i två år idag o min prövotid har gått ut nu. WOHO!!

Mamma suckar o stånkar o stönar inne på badrummet med avloppet, så jag tror jag får gå o hjälpa henne nu så att jag o kissarna kan bege oss ut mot huset sen. O vet ni vad jag ska göra då? KOLLA FILM!!!!! Linus har kopplat in tv:n o playstationet. =D

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback