kakel, kakel, kakel...

Nu börjar det gå mot sitt slut, det är fortfarande en del kvar att göra i badrummet, men de har kommit mer än halvvägs. =)



Väggarna är färdigkaklade samt färdig fogade. När jag ser det så här så hade vi kunnat ta ännu större kakelplattor, men jag tror det blir bra allt. De har även börjat lägga vårt klinkers osså.



Linus o Putte kastar boll på grannens tomt. =) Putte trivs verkligen SÅ bra där ute och han bara älskar att vara där.. Mitt lilla hjärta.. <3



Ja just det, här är vårt nya badkar som vi köpt på skit-bauhaus som vi tänker bojkotta. Men jag längtar tills badrummet är helt färdigt, då ska jag o Linus köpa oss lite skumpa, tända massa ljus o bara bubbla... i love bubbles!


Köket är även färdigkaklat. Dock är inte fogen på plats med eftersom att vi kommer ha vit fog så kommer det se ut ungefär sådär.

Visst blev det snyggt?

Jessi

Kommentarer
Postat av: peanut

så jävla snyggt asså!!!!! =) impressed indeed I am!!!! <3

2011-04-23 @ 00:10:42
Postat av: Catrin

Skiiit fint!! =)

2011-04-24 @ 10:04:32
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Mia

Väldigt stiligt må jag säga. Vi funderar också på att kakla om badrummet.

2011-04-26 @ 10:46:22
URL: http://plattsattning-gavle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback