Jag o Mina skador.

Jag är skadad! Haha nee så farligt är det inte. Jag är ju en liten dramaqueen.



Nu är det lite kass bild, det är fan inte lätt att ta kort på ett blåmärke. =P Men om ni tittar noga så ser ni att jag har ett stort blåmärke mitt på foten. Vi var ute i Ölmstad häromdagen och jag bar trädgårdsmöbler från svärmors bil. Jag skrapade i foten lite o det var inget mer med det, sen idag så gjorde det skitont att sätta på sig skorna så jag tog av mig strumpan o där var det, det stora fula blåmärket.

Det är väl inget speciell skada så, bara det att det sitter på så fel ställe. Gör så ont varje gång jag sätter på mig skorna lr dyligt.

Mer om mig o mina skador en annan gång.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback