Jaaa ni..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva till rubrik, min hjärna har gått o lagt sig för tillfället. Det gjorde den för flera timmar sen. Denna dag har både jag och Linus vart helt slut. Flytten igår gick faktiskt väldigt smidigt måste jag säga. Tack alla än en gång för hjälpen vi fick. =) Men det känns i mina underarmar idag faktiskt. Vi var så trötta igårkväll så vi bara slocknade. På en luftmadrass i vardagsrummet i en tom lägenhet. Ja där bor vi nu i 1,5 veckas tid. iaf luftmadrassen var sönder så jag har legat på ett täcke på golvet o sovit inatt. Kanske inte mitt livs bästa sömn, men jag fick iaf säkert ihop 2 timmar sammanlagt.

Så här bor vi just nu:

Vi har fått ihop två ybertunna 90 madrasser, en 140 bäddmadrass, två täcken o en 180bäddmadrass som säng. Betydligt bättre än golvet.



O Ikea påsarna i hörnet är vår garderob för tillfället. Vad underbart!

Detta är ju mer lockande:



Vi har fått ihop en liten byrå plus tv:n. Alla blöta fläckar i sängen är Putte som har lagt sin blöta tennisboll där. Fresht!



Så här ser toaletten för närvarande ut. Våtrumsmatta är på. detta ska alltså vara under kaklet.

Och anledningen till att vi inte sover i vårt fina sovrum i vårt fina hus är för att vi inte har någon toalett/dusch. Dusch klarar vi ju oss utan så eftersom att vi båda har dusch på jobbet. Det är ju värre med toaletten. Speciellt för mig som är en sån som går upp ca 3 ggr per natt för att gå på toa. Så då väljer vi att bo på vår hembyggda säng i en tom lägenhet med dusch och toalett.

Det funkar just nu. får se hur många dagar det tar innan jag tröttnar på det. Men så länge jag har mitt kära internet så klarar jag mig. Ne nu ska vi sova så vi orkar upp kl 5 för vår stressdag. =P

Natti Natti

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback