Imorrn gäller det.

Ja imorrn kl 13 ska vi hämta lastbilen inför flytten. Känns väl inte sådär jättekul att flytta imorrn när inte allt är klart i huset och vi kommer få bo på en luftmadrass i lägenheten med djuren tills det är klart där ute. Vi fick infon idag om att de inte kommer hinna färdigt till påsk. Vi visste ju att det skulle ta sån tid eftersom de var så fullbokade denna månad, men man hoppades ju lite ändå att det skulle gå fort.

Jag har packat ner det mest väsentliga inför imorrn, allt stort. Resten kan vi ju ta i bilarna sen och det är ingen brådska eftersom att vi blir kvar i lägenheten ett tag till. Men när jag skulle skruva ner hyllor o lite större möbler så gick det inge vidare. För min kära sambo har tagit ut ALLA verktyg till huset. Så det var bara för mig o Putte att sätta sig i bilen och åka ut dit för att hämta hem lite verktyg.



Så här ser det ut i badrummet just nu. Alla svarta kablar i taket visar vart spotlightsen ska sitta.



Det andra vardagsrummet är nu färdigt. Vad jag är glad att vi åkte o köpte vita golvlister. Ni kan rulla ner lite i bloggen så ser ni hur det såg ut innan med de bruna listerna. vilken skillnad. Putte vill in i sovrummet. =)
Fan vad snygg den där tapeten är alltså!! Vad tycker ni? =)



Även sängen är ihopmonterad.

Ja det går framåt. Jag vill bara att det ska gå framåt med köket o badrummet så vi och djuren kan flytta in på heltid.

Ne nu måste jag gå o sova om jag ska orka imorrn.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback