Färska bilder.

Eller ja, färska o färska. Jag tog dem igår när vi var där ute.



Våtrumsskivorna på väggarna är på plats i badrummet och taket är målat. Nu börjar det gå framåt. =P Imorrn ska de börja på att kakla. =)



När vi kom igår så höll Micke på med armeringen till hallen. Det ska ju vara klinkers där med.



När vi åkte så hade han hunnit med att flytspackla hallen osså. Det blir nog bra det där, men jag vill bara att det ska bli färdigt NU!

Jag saknar vardagen lite grann, att ibland inte ha något att göra, att kunna sätta sig i soffan o titta på en film...

Jessi


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har sagt det innan och säger det igen - Det kommer bli hur fint som helst! (:

2011-04-19 @ 23:51:41
URL: http://lindakeranen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ser ut att bli fint det där. Vi skulle också behöva renovera hemma, främst badrummet då.

2011-04-26 @ 11:22:41
URL: http://plattsattning-linkoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback