Egoist.

Ja i torsdags fick jag vara lite egoist. Linus lät mig få sovmorgon medans han var uppe o ute med hunden. (O det ska jag säga, att det händer INTE ofta.) Sen sa han att jag kunde ta det lugnt o fixa lite med vad jag ville. Det var så skönt att inte behöva stressa med något gällande huset lr flytten.

Så jag slängde i lite färg i håret.



Ny lyster gillar vi. Sen har jag klippt mig lite med. O häromdagen när jag blev förbannad så klippte jag lite till så nu är det ännu kortare.



Jag pimpade även mina naglar lite.



Linus ville med pimpa så han pimpade sitt lillfinger och var dönöjd. Hahaha! Så trög. =P

Ibland är det skönt att ha sådana dagar o jag längtar tills vi får iordning och allt lugnar ner sig. Då kan både vi o djuren slappna av lite o må bättre. =)


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback