Dålig uppdatering.

Det har vart lite dålig uppdatering de senaste dagarna. Men vi har haft så mycket att göra att jag helt enkelt inte hunnit sitta här. Men idag lr imorgon kommer att vara sista natten här i lägenheten. Badrummen börjar bli färdiga, men det går lite sakta då de håller på med tre andra jobb samtidigt. Hantverkare! Jag kan ju kanske tycka att fixa en toa är viktigare än att fixa en balkong. Men det är ju vad jag tycker och de har säkert sin anledning.

Men de säger att de ska vara färdiga tills på fre o f*n ta dem om de inte är de. Allt behöver inte vara färdigt, men bara så jag har EN toalett iaf. Det är ju det som gjort att vi inte kan flytta in i huset än. O besiktningen på lägenheten är på fre så då ska allt städ vara klart o ALLA grejer vara borta.

Jag har inga nya bilder för jag har glömt kameran när vi åkt ut dit, men ska försöka komma ihåg den idag. Får se hur mycket jag kan blogga efter fre. För vi lär ju inte ha något internet på ett tag. Buuhuuu!!

Idag kommer min mor ner o ska hjälpa oss lite grann. Himla snällt tycker jag. Tur man har familjen. =) Min familj har ju inte kunnat hjälpa till så mycket fysiskt iom att de bor en bit ifrån, men de har fått många samtal o vart ett bra stöd. Syrran var ju faktiskt nere o hjälpte oss i första vevan med möblerna. Det tackar vi för. <3

Sen är jag glad att jag har en sån Bra svärfamilj som jag har. Linus föräldrar har verkligen vart toppen och otroligt hjälpsamma på sitt egna sätt med bra råd osv. För att inte tala om hans systrar. Li har ju vart med HELA resan och jag vet inte vad vi skulle gjort utan henne ärligt talat. O Lisa har ju grovstädat hela vår lägenhet för att underlätta på så sätt. O gissa om det underlättade för oss!!! =) Jag är så otroligt tacksam till båda våra familjer så jag knappt finner ord och jag vet inte hur jag ska kunna tacka tillräckligt.


Som sagt, Familjen är de som alltid kommer att stå kvar och stå bakom en. Förlorar man den har man inget kvar så var rädd om den. TACK!! <3


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback