Bebismys.

Jag glömde skriva att i lördags så bjöd svärmor oss på middag, som för övrigt var den godaste middagen jag och Linus ätit på länge. Gott med variation till nudlarna. =P Iaf så kom Lisa och Lilla Miranda förbi när vi ätit färdigt och hon börjar ju bli så mysig nu lilla Miranda. Det är så kul när hon börjar hänga med lite mer och gör alla roliga miner. Ena sekunden är hon ledsen andra glad. Och det skiftar verkligen bara mellan sekunder.
Jag hade ju givetvis kameran med mig och jag fick två bra bilder på henne o Morbror Linus. Eller MOBBO HIIINUS som jag brukar säga. =P



Här lär Linus henne hur hon ska göra kaffe till honom ifrån kaffemaskinen. =P Han säger att det är viktigt att hon lär sig det tidigt så hon kan göra en kopp till honom lite då och då. =P



Här får Miranda en bamse bamse kram av morbror Linus. =) Hon kramar hon med, fast hon är vänd åt fel håll. =P

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback