Vilket golv?

Igår var vi runt på lite olika butiker här i stan som säljer tapeter, kakel, klinkers och golv. Vi hittade två fina golv inne på K-rauta som lockade oss. Vi vill ha ett lite annorlunda golv i sovrummet. Men vi vet inte vilket av dessa två vi vill ha...



Nu är bilderna väldigt dåliga, men detta golvet är väldigt ljust. Mycket ljusare än vad bilden visar.

Eller...



Eller detta mörka golv.. Väggarna blir ju ljusa så det kan ju va snyggt med ett golv som bryter av, Men samtidigt med ett ljust golv så känns ju sovrummet större och man kan ha en mörk fondvägg, eller möbler som bryter av..


Ja vi är i valet o kvalet.. Men vi är ändå rätt eniga UTOM när det gäller badrummet. Där är vi fruktansvärt oeniga. Jag har en bild av hur jag vill att badrummet ska se ut och Linus har en bild av hur badrummet ska se ut, bara det att det inte är samma bild. Så jag vet inte hur vi ska kompromissa det, för jag viker mig inte när det gäller badrummet och inte han heller. hahaha...


Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Liten

Jag tycker de mörka!!! :d

2010-09-29 @ 10:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback