Nudist.

Igår var ingen rolig kväll på jobbet, Det var alldeles för mycket folk och ALLDELES för lite personal. Så vi tre som var där hade det rätt tufft, sen är golfmänniskor väldigt speciella så det underlättade ju inte saken. De tror ju att de är kungafamiljen själva, och sådant kan jag ha lite svårt för.

Men nu till saken. Efter att alla gäster hade gått så gick jag och Maja ut och rökte på baksidan av restaurangen. Därifrån ser vi både personalmatsalen och gymmet. Jag såg att det lös i gymmet och slängde ett öga dit. Där får jag se två bleka skinkor springa på ett rullband...

-Maja, Han är naken!!

-Va? vem?

-Ja han är spritt språngande naken och springer på rullbandet!!

-Nej, du skojar!?

-Nej, Nej, Nej kom hit o kolla. Han är verkligen naken!

-Oj, han var verkligen naken!! Hahaha!

Ja då står det alltså en kille i 30-års åldern och joggar på löpbandet naken. Det roliga är att när vi går in så tittar vi ut mot receptionen och där ser vi att Ulrik står med stora ögon. Så vi sprang ut dit och kollade på skärmen allihopa. Vi har alltså kameraövervakning i gymmet och en stor skärm i receptionen. Så där stod vi hela personalen och skrattade!!

Det roliga hade ju vart om han hade kommit upp till receptionen..

Då hade jag kläckt en kommentar liknande

-Visste du att vi har kameraövervakning i gymmet? =P

Eller:

-Är det inte obehagligt att jogga utan kallingar? =P


Dagens höjdpunkt alltså!




Kommentarer
Postat av: Linda

Haha helt klart dagens alltså!



Du skulle klämt fram en komentar typ:



Ajdå, är det inte jobbigt att springa med pungen dallrande sådär?



haha ....

2010-09-29 @ 11:41:08
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback