Larv i maten.

Nu var det en vecka sen jag skrev. Mycket har hänt sedan dess. Bla att min kära sambo kidnappade mig upp till Oxelösund där mina vänner och familj hade ordnat en överraskning åt mig iom att jag fyller 25. Det var verkligen jättekul och jag blev verkligen överraskad! =)



Så här fick jag se ut inne på Boda Borg, när de hade släpat in mig där. Jag var lite bitter på mössan o hörlurarna för jag tyckte det tog en evighet innan jag fick ta av mig dom. =)

Sen i Söndags var jag på Twin med Mariana, Martina o Jimmy! Hur mysigt som helst men jag började känna mig lite dålig så jag åkte hem rätt tidigt. Måndag var jag skitdålig och har legat nu sjuk i 4 dagar. Idag ska jag ge mig på att jobba, ska bli skönt men ändå inte. Är så fruktansvärt trött eftersom att jag ligger o hostar hela nätterna. Då blir det inte mycket sömn. Men det ska nog gå bra. Hinner nog vila lite på em innan jag ska iväg till nästa jobb ikväll.

Jo, på tal om rubriken:



Linus hittade en Larv på sin chicken nugget igår. Gissa om vi hade aptit på att äta något efter att vi såg denna. Euuw!

Nehe nu ska jag gå o stryka min skjorta o käka frukost innan jobbet på Elmia idag. Husvagnsmässa.. Hujedamig.


Kommentarer
Postat av: Catrin

Fy faaan va äckligt! Jag har fobi för larver över huvud taget =(

2010-09-10 @ 11:33:03
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback