Bilder.

På begäran av Sebbe så lägger jag upp lite bilder, så ni ska få en liten hum om hur det kommer bli. Det är ju rätt svårt att föreställa sig.




Så här ser planlösningen ut från början..



Men vi kommer ändra lite, så det blir typ så här. <dedt har väl blivit lite ändringar sen jag ritade denna, men min dator har ju virus så jag kommer inte åt mina bilder där.



Så här ser vinkeln ut, tänk er grått ist för rött. Hittade ingen bild på framsidan..



Hittade en bild invändigt på forumet på ett likadant hus som ett annat par har byggt. Ni ser ju hallen och precis till vänster där är badrumet. Sen ser ni ju kök o vardagsrum. Men där kaminen står kommer vi vinkaq väggen 90 grader. o inte ha kamin.



På den fondväggen där kommer vi sätta upp en cool stenvägg.

Jag hittade inga bra bilder på själva vinkeln lr de andra rummen, så detta får bli tills vidare.

Blev du någe klokare på de Sebbe? =)


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Hey! Jacuzzi och grejer också. Men varför ingen kamin? Fint ska det vara! Ni måste skaffa en sån där badtunna utomhus också. Det ska jag ha när jag nån gång köper hus i alla fall ;-)

Fatta midsommarfesten hos er om ett år. Kommer bli grymt. Jag har bjudit in mig själv förresten.

2010-09-27 @ 00:09:42
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Vad fint det kommer att bli! Jag ser fram emot att följa bygget:)

2010-09-27 @ 10:47:11
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback