Bästa helgen!

Denna helgen kunde inte vart bättre alltså. I lördags hade vi min efterlängtade 25-års fest som jag har planerat sen mars typ. Haha. Det var riktigt riktigt riktigt lyckat och vi alla hade verkligen the time of our life. =) Bilder finns på Facebook.

Men nu till ännu en bättre sak. I fredags fick vi reda på att vi har fått en av tomterna vi hade sökt om ute i Skärstad/Råby. Till och med förstahandsvalet!! =D Vi blev helt överlyckliga och detta innebär att vi kommer flytta till vårt nybyggda hus i Februari. Alltså om ca 5 månader!! Helt sjukt. Vi har nog inte riktigt fattat det än, men nu blir det mycket arbete för oss framöver.

Idag åkte vi ut o tittade på våran tomt.



Vi kommer bo på gästiverigatan 13.=)


 
Detta är våran tomt. Den är på ca 1100 kvm. En av hörntomterna valde vi eftersom att vi ska ha ett vinkel hus. det är svårt att fatta att vi kommer stå här om ca 5 mån med flyttlasset. 

Men mycket kommer hända fram tills dess, och jag kommer uppdatera här så fort det händer något och lägga upp bilder så ni kan följa oss o husbygget. =)


Det känns väldigt läskigt men samtidigt otroligt spännande. 


Kommentarer
Postat av: Tina

Gud vad jag är avundsjuk. ((: Jag vill också ha hus!! (: Vad är det för "hustillverkare" ni har?

2010-09-20 @ 23:42:18
Postat av: Catrin

åh va roligt! Grattis till er!!! =)

2010-09-21 @ 06:52:41
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback