Bakdag.

I måndags så hade vi en bakdag. Vi skulle bara moccarutor och bullar. Ja bullar blev det iaf, för mjölet räckte inte till Moccarutorna och vi bakade så sent så willys hade stängt. Men det blev goda kardemumma bullar.



Linus hade en jäkla massa mjöl på sig efter att han var klar.



Det blev lagom mycket bullar me.



Moccarutorna fick jag baka i tisdags när jag hade vart o handlat mjöl. Men jag måste nog räkna dom, för att jag har en sambo som går och nallar. =P Och det är ju inge kul att dra fram en tom burk när man väl ska ha det sen. haha. För det har hänt förut. Eller ja då var det faktiskt två st kvar.


Nu har jag bråttom till jobbet. 10-17. Rövpass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback