Vr000000m!

Idag ska jag ut o åka massa med min lilla pärla. =)



Ni får lite fler bilder.



Jag är helt kär i min lilla fina blåa fara. Den är rolig att köra, mycket piggare än vad jag trodde den skulle vara. Årsmodell -98. Motor-1,6.

Igårkväll när Linus åkt till jobbet blev jag sugen på något till kvällen och så kom jag på att jag kan ju åka ner till Ica Maxi när jag vill! Så jag tog min lilla blå pärla och åkte ner dit o handlade massa snask till mig. =)



Min kväll igår var ju räddad. Naturgodis is the shit. Fy tusan vad gott det är. Speciellt de runda chipsen. Mm Mm Mm.

Snart ska jag väcka min andra halva så ska vi ut o åka med min pärla. Jag ska fixa besiktningstid, bilstereo, fylla på olja, en spricka i rutan, vinterdäck o lite smått o gått. Sen ska jag städa o tvätta pärlan lite med. Det ska bli kul. 

Jag har setat i 1,5 timme nu och ringt runt till lite olika försäkringsbolag med, men jag hittade till slut ett som jag ärnöjd med. Det är hutlöst vilka priser vissa tar. Och med tanke på att jag inte har en ny bil så vill jag inte betala hur mycket som helst heller. 

Ne göra sig iordning o rulla iväg. Weei!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback