Tjejkväll!

Igår hade jag bjudit hem Maja, Fia o Mariana för en tjejkväll. Vi hade det jätte trevligt och det blev vilda diskussioner. Hahaa.



Jag hade fixat lite ostar, frukt o choklad till kvällen. Vi alla älskar ostar o kex lika mycket, så vi åt tills vi hade ont i magen. =P



Och så här såg jag ut under kvällen. Detta var nog en av få gånger som jag blev nöjd med håret.

Sen (hör och häpna) så tog jag faktiskt inte så mycket bilder på krogen. Det blev väl kanske 7st lr nåt. (!!! Jag som annars knäcker extra som paparazzi) Men det var mycket dans. =P Vi dansade o dansade o dansade. Hade så himla kul med vår battle att jag faktiskt glömde bort kameran helt. Det är roligt när man stöter på killar som faktiskt kan dansa och bjuda på sig själva. Det finns de som inte kan dansa och står med samma move hela kvällen eller hoppar upp o ner. De finns de som tror att de kan dansa asbra men i själva verket ser ut som puckon. Sen finns det en liten liten procent som faktiskt kan dansa.

Vi tjejer stötte på ett gäng sånna killar som bjuder på sig själva och kan dansa. Sen var det igång. Vi tog nog upp hela dansgolvet. Haha. Det var en himlans snurrande o flängande på oss tjejer överallt, och vi försökte ju bara bräcka varandra hela tiden. Det var så galet kul alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback