Råby Fruarna.


Jag har ju glömt berätta att förra torsdagen så var vi kallade till ett informationsmöte på Kommunen angående tomterna och området. Det var väldigt intressant, där informerade de om vad som är tillåtet/inte tillåtet, V/A, bygglov, bygglovsanmälan, vad vi ska ha nybyggnadskartan till, Elen, Kvalitetsansvarig o en massa allmän information. Jag är glad att vi båda gick på det mötet för att det var mycket man skulle tänka på som man kanske inte hade kommit på själv.

Men det roligaste med det mötet var att vi fick träffa alla våra blivande grannar. Det var riktigt spännande måste jag säga. Det var två par som var ungefär i våran ålder, sen var det från 35 och uppåt. Det var en himla salig blandning på människor. Men jag tror det kan bli kul. Han tror det kommer bli nya Råby-fruarna. Jag tror mer på Desperate Housewives... =P

Det ska bli kul iaf.


Svar till Sebbe: Jo kanske det, men jag tror på att det är en bra bil. Min far har jobbat med VW i 25 år så jag känner mig rätt trygg om de skulle hända något. Blir inga större kostnader för mig heller. Sen gillar jag dom bilarna. Min far har alltid haft en VW o det har aldrig vart några större problem med dom. Så jag tror du hade lite otur där. Men tack för omtanken! =)



Kommentarer
Postat av: Tina

haha. hoppas det inte blir för mycket desperate bara, kanske liiite mycket intriger då. (; Är fortfarande avundsjuk! Längtar som 17 efter hus. (: Lycka till med allt! kram!

2010-10-27 @ 11:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback