Nu orkar jag inte mer!

Idag vaknade vi första gången kl 07.19 av att de borrade, Sen dess har det vart konstant borrande, smällande, vibrerande i golven (vilket blir i sängen med.) och dunkande. Men jag låg kvar i sängen för jag visste att det har fikarast kl 9. Då blir det tyst och man kan sova en 20-30 min innan det börjar igen.



Ja dom är ju precis utanför o över sovrummet med....

Men hur trött o grinig jag än känner mig så tycker jag så synd om Linus. Han slutar ju kl 5 på morgonen och behöver sina timmars sömn för att orka jobba nästa natt igen. han får ca1,5 - 2 timmar innan de sätter igång o sen låter det så här hela dagen. Arbetarna slutar ju kl 16 o Linus börjar kl 17, så han hinner ju inte sova något på em heller. Jag är bara orolig att han ska somna bakom ratten lr  nåt när han jobbar natten när han är så trött som han är.



Utanför köket har vi en stor lyftkran som låter...



så här ser det ut på balkongen, dom har inkräktat där med.

Så just nu bor vi i ett fängelse som låter otroligt mycket. Men imorrn är det helg och då är arbetarna lediga, gissa om vi ska sova då! En veckas dålig sömn börjar kännas nu.


O dom ska hålla på till NOV!

Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Fyfan så drygt! Vad gör de? Byter panel på utsidan?!

2010-10-01 @ 11:51:47
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback