Min Bil. =)

Jag har letat en bil rätt länge eftersom vi behöver två bilar sen när vi flyttar till huset. Så jag har börjat i god tid att leta ifall man hittar något kap. Annars så kommer jag stå där i Mars o behöva en bil o bara ta första bästa skit man hittar.

Jag har ringt på rätt många bilar, men haft oturen att de vart sålda. Idag ringde jag på en Renault Megane som vi åkte och tittade på. Men den kändes inte bra alls. O de va mycket fel på den. Sen när vi åkte därifrån ringde jag på en Vw Polo som jag har haft span på. Så den åkte vi o tittade på.

Den blev min. =)



Min lilla Pärla. Jag är helnöjd. Känns lite ovant att köra den iom att jag bara kört nya bilar. Men den är toppen!

Vad tycker ni? =)


Kommentarer
Postat av: Catrin

söt!

2010-10-24 @ 19:58:53
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Martina Pettersson

Super nice! blir en racer bil sen med lite Ed Hardy pimp ;)

2010-10-24 @ 21:15:16
Postat av: Sebbe

VW... Man ska akta sig för dom Jessi! Min första och enda golf förlorade jag 50k på. Den stod mer på verkstaden än rullade på vägarna. Men vi hoppas det går bättre för dig ;-)

2010-10-27 @ 04:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback