Maiden Here We Come!

Idag var vi och hämtade ut våra biljetter.



Åhhh jag längtar något grymt! Nu var det så länge sen vi var på konsert. Och jag tror det kommer vara Maidens sista vända hit. De börjar bli rätt gamla. =P Men dom är så j*kla grymma live och mitt mål denna gång med kommer vara att stå långst fram. Iaf hamna i första inhängnaden.

Sen hoppas jag verkligen på att Disturbed kommer snart igen så jag får stå o dregla på min blivande man. =P


Haha men dom är med grymma och det lyckligaste ögonblicket i mitt liv var nog faktiskt när jag var på den förra Disturbed konserten och stod där längst fram. Så många år som jag hade väntat på att få se dom live.

Ja, jag säger det: Lyckan i livet är musik. Iaf för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback