Ja jag säger då det.

Är det bara jag som tycker att det enbart visas skit på tv nuförtiden? Det finns vissa bra program/serier som Desperate Housewives, Vampire Diaries, CSI o Criminal Minds som är bra. Men resten är ju bara skit. Alltså serier som Ullared, Paradise Hotel, Kungarna av Tylösand,lite sällskap o sv New-York fruar är ju bara ren o skär dynga. Ullared förstår jag inte riktigt vad folk tycker är så underhållande.

Paradise Hotel o Kungarna av Tylösand är ju de värsta. Man kan lika gärna hyra en p-rulle o titta på. Haha men nästan iaf för det enda de gör är ju att pippa o pippa o pippa.
New York fruar har jag på på tv:n i bakgrunden. Men jag vet inte, bara för att man är rik ska man vara blåst med?

Ja jag har mycket åsikter om skiten som visas på tv nuförtiden.Svårast har jag för Filip o Fredrik. Men det är bara för att jag har träffat de IRL o Fredrik var en riktigt otrevlig, snobbig, arrogant besserwisser.  Men nåt svenskt program som jag faktiskt tycker är bra är lyxfällan. Jag fattar inte riktigt hur folk tänker där, eller tänker de verkligen?

Tycker ni det som visas på tv är bra?


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med, bara en massa skräp. Vad spännande det låter med ert husprojekt, ni kommer ju få det precis som ni vill ha det. Men är det inte lite jobbigt med alla val?jag tyckte det räckte att bestämma kök, tapeter och golv till lägenheten :) kramar

2010-10-18 @ 21:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback