"De e Robin Hood ja vill ha!"

Vi har precis kollat på nyinspelningen av Robin Hood med Russel Crowe. Den är väldigt egen måste jag säga. Är lite tvärtemot "legenden om robin hood." Men har ändå fått med mycket bra. Men jag tycker faktiskt att den var bra.  Så den tycker jag ni ska se.

Dagen idag har bestått utav husvisning, Kina mat, Uno spel och filmtittande. Vi tog med oss Linda och Andreas på husvisning idag, det var ett precis likadant hus som vi ska bygga så vi tar varje chans vi får att titta på det. Alltid kul att få lite ideer.  =)

Efter det åkte vi till en kina restaurang i Huskvarna. Servicen sög, men maten var supergod så det kanske blir hämtmat där nångång.Vi äter inte ute alls ofta längre. Dels pga mina magproblem. Det finns sällan nåt på menyn som jag kan äta utan att behöva ändra halva måltiden. Och jag kan tycka det är lite småjobbigt att behöva hålla på så. Samma sak när man blir bjuden på middag hos folk. Men men.. that's life och jag har börjat vänja mig nu.. efter ca 2 år.. 

Vi sa hejdå till Linda och Andreas och åkte sedan ner till Lisa och Andreas för att lämna hans present. Det blev även ett parti UNO innan vi åkte hem. Familjen Eek gillar UNO väldigt mycket så det blir lite spelkvällar ibland. Mysigt tycker jag.

Sen åkte vi och hyrde Robin Hood och myste ner oss i soffan alla fyra. Nu blir det nog läggdags. Möte med Älvsbyhus imorgon kl 11. Uppdaterar efter det! 



Mina tre hjärtan. <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback