Bättre sent än aldrig!

Jag kom på att jag inte lagt in bilder från min 25-års fest som dessutom blev utflyttningsfest. För några fler fester innan vi flyttar blir det inte i denna lägenhet. Vi kommer ha fullt upp med allt annat kring huset som kommer kräva både tid och energi.

Men här kommer lite bilder iaf! =)



Lite suddig bild. Givetvis var de ju ölspelet vi spelade.



Det var vi tjejer som stod för shotandet.



Den traditionella bilden på mig, Martina och Robin. Denna var nog den bästa hittills.



I'm sorrounded by fans.. =P



Vi tycker om att kramas. =)



En del av folket som sov över i vår lilla lägenhet. Trångt vart det. =P

Nu ska jag fixa mig lite middag innan det är dags att gå iväg till jobb nr 2 för dagen.

Hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback