Tell me!

Jag har sett att jag fått en del nya läsare då läsarantalet har ökat. En del kanske känner att de "smygläser" min blogg. Men jag vill veta vilka ni alla är som läser. Var inte blyg på att svara. =) Det är bara skoj tycker jag. =) Men samtidigt intressant på vad ni tycker är bra/dåligt med min blogg. Detta kopierade jag från Malins blogg, hoppas det är ok. Men det var bra, roliga och intressanta frågor som jag vill veta om er. =) 


OM DIG.

♥ Vad heter du?

♥ Hur gammal är du?

♥ Vart bor du?

♥ Vad gör du när du inte bloggar?

♥ Civilstatus?

♥ Favoritgodis?

♥ Skostorlek?

OM BLOGGEN.

♥ Hur länge har du läst min blogg?

♥ Vad tycker du om med min blogg?

♥ Vad tycker du mindre om med min blogg?

♥ Vad borde det finnas mer av här inne?


Jessi


Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ Vad heter du? Saaandra Luuuuundgren



♥ Hur gammal är du? Oj oj, snart 25!



♥ Vart bor du? Ockletown



♥ Vad gör du när du inte bloggar? eh, bloggar ju inte direkt;)



♥ Civilstatus? Oh yeeea



♥ Favoritgodis? choklad:)



♥ Skostorlek? 37-39



OM BLOGGEN.



♥ Hur länge har du läst min blogg? öh, typ as länge



♥ Vad tycker du om med min blogg?

att du e så duktig på att skriva ´, intresant & bilderna



♥ Vad tycker du mindre om med min blogg? shiit nada



♥ Vad borde det finnas mer av här inne? mer foton,skriverier om MIG :):) <3



hihihi*



2010-11-25 @ 22:37:15
Postat av: Emma

OM DIG.



♥ Vad heter du?

Emma Pettersson

♥ Hur gammal är du?

23



♥ Vart bor du?

Ja du, lite överallt, snart i Norge för ett tag :)



♥ Vad gör du när du inte bloggar?

Har ingen egen blogg längre, läser bara andras :P



♥ Civilstatus?

Förlovad



♥ Favoritgodis?

Oj det finns ju så mycket!!



♥ Skostorlek?

35-36



OM BLOGGEN.



♥ Hur länge har du läst min blogg?

Jag har nog egentligen bara gått in lite då och då sådär för att titta läget, vet inte när första gången var riktigt :P



♥ Vad tycker du om med min blogg?

Du skriver det du känner, och det tycker jag man ska :)



♥ Vad tycker du mindre om med min blogg?

Det kan väl inte finnas något dåligt med Jessi the Queens blogg?? daaah..hehe



♥ Vad borde det finnas mer av här inne?

BILDER, det får man aldrig nog av hehe

2010-11-25 @ 23:01:32
Postat av: Sebish

OM DIG.



♥ Vad heter du?

Sebbe



♥ Hur gammal är du?

22



♥ Vart bor du?

Järfälla



♥ Vad gör du när du inte bloggar?

Bloggar inte :)



♥ Civilstatus?

Singel



♥ Favoritgodis?

Choklad



♥ Skostorlek?

42



OM BLOGGEN.



♥ Hur länge har du läst min blogg?

Till och från i nåt år



♥ Vad tycker du om med min blogg?

Alltid spännande att följa sina vänners liv!



♥ Vad tycker du mindre om med min blogg?

Jag vet inte, den handlar ju om dig och ditt liv, alltså vore det ju en sågning av dig att säga att något är sämre! Och det kan jag ju inte säga! ;)



♥ Vad borde det finnas mer av här inne?

Gratis mat!

2010-11-26 @ 03:24:37
Postat av: Linda

OM DIG.

♥ Vad heter du? Linda Jansson

♥ Hur gammal är du? 27 år

♥ Vart bor du? Växjö, men vill "hem" till Jönköping

♥ Vad gör du när du inte bloggar? Bloggar? Nä,jag läser bara bloggar =)

♥ Civilstatus? In a relationship

♥ Favoritgodis? Dyra salamisar, ost och lufttorkad skinka. Inte godis? Nähä... Hm.. Mörk choklad då ;)

♥ Skostorlek? 37-38



OM BLOGGEN.

♥ Hur länge har du läst min blogg? Till och från länge...

♥ Vad tycker du om med min blogg? Det är kul att få se hur du/ni har det.

♥ Vad tycker du mindre om med min blogg? När det inte är lika kul att läsa... Haha, nä men gillar man en blogg så är det ju för att den är bra, inte har jag som krav att allt ska vara toppenintressant jämt.

♥ Vad borde det finnas mer av här inne? Bra som det är. Kommer jag på nåt hör jag av mig igen.

2010-11-26 @ 10:54:46
Postat av: Linda

OM DIG.

♥ Vad heter du?

Linda Keränen.

♥ Hur gammal är du?

21.

♥ Vart bor du?

Göteborg.

♥ Vad gör du när du inte bloggar?

Allt.

♥ Civilstatus?

Gift.

♥ Favoritgodis?

Blä.

♥ Skostorlek?

36.

OM BLOGGEN.

♥ Hur länge har du läst min blogg?

Ajdå, ingen aning. Då och då ett tag typ.

♥ Vad tycker du om med min blogg?

Jätte mysig och personlig stil.

♥ Vad tycker du mindre om med min blogg?

Tkr om allt!

♥ Vad borde det finnas mer av här inne?

Liter mer bilder kanske, men den

är verkligen bra som den är!

2010-11-27 @ 00:21:14
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback