Snug'n'rug.

Jag vill ha en Snug'n'rug. För de som inte vet vad det är så ska jag visa.



En filt med ärmar! Det är så j*vla kallt i denna lägenhet så jag kreverar snart. Nu är det 16 grader och har vart sen det blev mer än minus 5 ute. Jag fick upp temperaturen till 18 grader förut när jag bakade och hade ugnen på. Men nu är det så sjukt jäkla kallt i lägenheten. Jag ligger i soffan med de tjockaste byxor jag äger, ett linne, långärmad, två tjocktröjor, raggsockor och en filt. Not cool.

Jag undrar hur kallt det blir när graderna ute sjunker ännu mer. Då har vi redan nu varenda element på full värme. Hatar denna lägenhet sommar o vintertid temperaturmässigt.


Jessi


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Jobbigt. I min däremot lägenhet blir det så jävla varmt att jag måste hålla på att stänga av och sätta på hela tiden (nr 1-5 på termostaten verkar uppenbart betyda "svinkallt" och 6-7 "skållhett") :)

Men gå och köp ett extra element, funkar faktiskt riktigt bra och man behöver oftast bara köra dom en liten stund. Finns på hjul så man kan köra runt med den i lägenheten också.

2010-11-30 @ 15:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback