Så Skoj!

Idag var det himlans segt när klockan ringde första gången 06.00. Men jag klev upp och jag tyckte det var riktigt deprimerande att kliva upp när det fortfarande var mörkt ute. Men det var bara att 07.30 pallra sig iväg till jobbet för att sedan sluta strax efter 15. Fick sluta lite tidigare. Himla skönt tycker jag.

När jag kom hem stod min kära sambo och lagade mat, sen hade han städat hela lägenheten med. Då blir man så himla glad när man är så trött och hungrig o kommer hem efter jobbet.

Sen när vi hade ätit och satt på balkongen så ringde Mariana. Hon sa att hon hade vunnit tävlingen på jobbet o vunnit biljett till Ladies Night. Tyvärr så jobbar hon ikväll o kan inte få ledigt så hon var snäll och frågade om jag ville ha den. Jag vil l gärna gå på Ladies Night. Jag skulle ju gått för ca 2 år sen med Pearn, men det var ju då jag blev så sjuk av möglet som förstörde mitt liv.

Men jag ringde genast jobbet och frågade om det var en eller två biljetter, för jag hade ingen lust att gå själv. Carina sa att jag kunde få två, men hon kunde bara hålla de i tio minuter åt mig. Så jag hade tio minuter på mig att ringa nån i sista minuten som kunde och ville gå på Ladies Night med mig. Typiskt så svarade ingen, men svärmor ringde upp mig väldigt lägligt innan jag skulle ringa o tacka nej till dom.

Så jag tar med mig svärmor för en förhoppningsvis riktigt rolig kväll. Det börjar kl 21, så jag ska äötaq lite och göra mig iordning om en stund. =)

Bye for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback