Pimpad Pärla!

Jag o Linus gick upp tidigt imorse. (iaf vad som är tidigt för oss.) Jula ska nämligen byta lokal så idag har de utförsäljning på allt i butiken. 50% på allt rättare sagt. Linus hade kollat ut en slagborr han ville ha plus lite småsaker som han annars tyckt vart för dyrt att köpa. Jag var ute efter en ny bilstereo (eftersom att den jag köpte från clas ohlsson var skit.) plus lite klädsel till bilen.

så 0845 anlände vi dit och det var en kö som hette duga där. Lyckligtvis träffade vi på svärmor plus linus syster rätt långt fram i kön så vi gjorde en fuling och ställde oss med dom.

Folk var helt galna alltså när portarna öppnades kl 0900. De rusade in med vagnar och bara slet åt sig saker det skulle ha. Liknade nästan en plundring. haha. Jag satte fart mot bilavdelningen och linus mot verktygen. 10min senare var vi färdiga, då ville vi bara ut därifrån. Var knappt så man kunde ta sig ut pga allt folk.

Sen åkte vi hem och jag pimpade pärlan lite.



Hon fick en liten dekal på det lilla fönstret. Som de flesta vet är jag en riktig sucker för Ed Hardy, för att inte tala om tigrar..



Så här blev hon invändigt. =) Linus fixar med nya stereon. Ååhh hon är så fin. Nu trivs jag verkligen i min lilla bil.Helst vill jag ha svart klädsel i baksätet då det just nu är originalklädseln. Men det är svårt att få tag på klädsel till bara baksätet. Men det gör inget. Jag är yber nöjd. 

Vad tycker ni?? =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback